Tuesday, November 1, 2011

Real Wedding - Q's wedding

centerpiece

doorgift


best dapat pegi kenduri kahwin Qyla & Rafael kat Hotel Seri Malaysia semalam. para pengantin (2 pasang) cantik2 dan tampan2. pelamin kelazzz! aku suka gabungan kaler merah purple! makanan sedap sangat. suasana meriah sangat. glemer mcm artis ye lah kan tetamu yang dtg tanak berganjak dan tanak bangun dari meja walaupon dah abis makan sebab nak tunggu pengantin sampai hahaha..

serius la memang meriah betul. aku sampai pikir kenduri artis mana la aku attend ni. aku siap paksa2 tunang aku pegi kehulur hilir jadi paparazi ambil gambar candid pengantin heheh.. aku pulak malu nak pegi depan jumpa pengantin sebab photographer ramai sangatt.. malu ai! ahahaha.. sorry noh q.. aku update dulu. tunggu hang update mesti lambat lagi :P

meh layan beberapa gambar yg aku rajin upload. padahal gambar pengantin punya laa byk tunang aku amik tapi aku malas nya nak resize. 




photo guestbook by Rosebay Creations

pelamin yang gojes!









watermark pon tak ada. belasah je laaa hehehe


7 comments:

cik_azie said...

x jumpe pon..huhu. azie smpai time pngantin tgh mkn

Renee Meow said...

suka handbouquet yg purple+white tu..cantek.. ;) ni kat mane dear? dewan dia best la, xbesar sgt... :D

LisaLisut said...

Lind,bestnya u dkt utara dpt p wedding Q! :) cntik gila pelamin diaaa, abg dia eh yg kawin tu.hensem mcm adi putra heheheh :P

Q said...

Lind!!thanks sebab mai..tapi tak jumpa pun...jumpa scha and azie ja...and thnaks mucho for the review..nanti aku curi gmbr k..btau awal2...pelamin ja cantik?aku??ahahaha

lind said...

azie:- time pengantin tgh makan tu kmi dah nak balik heheh

renee:- ni kat hotel seri malaysia, kepala batas. mmg cantikkk

lisa:- pstt... lisa.. abg dia mmg ensem. org utara kata "manehnyaa" tapi nasib baik laki org hahaha

lind said...

Q:- mmg nak jumpa.. tp kesian tgk pengantin kena dera ngan fotografer.. pastu nak makan pulak.. padahal aku boleh ja pi masa tunang aku pi amik gambaq hangpa haha segann laa pi kat depan tu ramai sgt.

aku sampai pukui 12.45tghr. stay sampai hangpa tgh makan. lama wooo aku kehulu hilir kat dalam tu tunggu pengantin sampai hehe

cha said...

pelamin cantikla ;)