Thursday, April 7, 2011

hantaran kamera?

kalau rasa tak nak melabur untuk hantaran idaman sidia apa kata kita laksanakan jugak dengan cara lain. at least ada lah jugakkk! masak lah aku kalau nak beli sejibik lagik khas utk dia. yang dah ada pon kekadang terperap kann dear kann?


 sumber: WondeHowTo


sama kan? siap boleh buat makan2 lagik. kenyang perut tu. hihihi

7 comments:

elle's laaa~ said...

alahaiiiii.. tetibe rase patah hati tegok kamera tu dah kene potong.. hahaha

maicomel said...

lor..ingat kan camera betul dh td...kreatif betul...jgn lupa jejak mai di sini...http://maifunnygirl.blogspot.com/

~ NANA ~ said...

haha ingtkn camera betol td

nur aishah bte abd hadi said...

comel lah
hee

LisaLisut said...

this is brilliant okkkkk. drpd bazir tak tentu hala baik bagi mcm ni haha

poyaty said...

ahahaha, tipah tertipu lah. ok2 gud idea. mslhnya i yg nk cam, nnt i yg tertipu. huuu

Q said...

serious igt yg betul td..haha btw, q pon ader hntrn kamera..tp dslr tak mmpu..hihi